BlogOsobista Stylistka radzi

Dlaczego sprzedawca w butiku z odzieżą, nie może być już tylko sprzedawcą

By 10 lipca 2019 No Comments

Skończyły się czasy, kiedy to sprzedawca w sklepie z odzieżą podawał mniejszy bądź większy rozmiar. Niemalże wszyscy interesują się modą i nie może być tak, że sprzedawca w butiku wie mniej na temat fasonów, sylwetek oraz kolorów niż konsument.

“Pani weźmie, bo to ostatnia sztuka”

“Pięknie Pani wygląda…serio!”

“Niech się Pani nie zastanawia, bo to końcówka kolekcji”

“Większej wyprzedaży już nie będzie”

…to najczęściej spotykane komentarze wśród sprzedawców marek modowych. Jednak okazuje się, że to już nie działa. Kolorowa prasa i media wciąż mówią o znaczeniu wizerunku, o rodzajach sylwetek, fasonach i kolorach. Wiedza w tym temacie jest tak duża, że powyższe komentarze sprzedawców bardzo zniechęcają konsumentów do zakupów. Jednak te marki modowe, które decydują się na szkolenia sprzedawców z zakresu stylizacji, doboru fasonów oraz kolorów rosną w siłę.

Podczas ostatniego mojego projektu szkoleniowego “Zmieniamy sprzedawców w super doradców” jaki przeprowadziłam dla marki KappAhl z zakresu stylizacji przeszkoliłam niemalże 300 sprzedawców w całej Polsce. To świadomy wybór marki, która inwestuje w rozwój swoich pracowników i podąża za zmieniającym się rynkiem i coraz większą konkurencją.

“Możemy zdiagnozować Pani sylwetkę oraz dobrać odpowiednie fasony”

“Wybierzemy kolory, które sprawią, że będzie Pani błyszczeć”

“Stworzymy gotowe zestawy, dzięki którym codzienne stylizowanie będzie łatwe”

…to tylko niektóre ze stwierdzeń, które można teraz usłyszeć w salonach tej marki. To świetny dowód na to, że szkolenia dla pracowników, inwestowanie w rozwój oraz wiedzę, podążanie za zmieniającym to dziś konieczność.

Referencje marki KappAhl dostępne są TUTAJ

Justyna Krawczyk

Style Coach

Leave a Reply